Stress?? Nejdå...

Hmm, att hålla dop (ja jag tjatar om dopet) innebär en massa planering och kostnader.
Veckan som är är helt späckad. 

IDag måndag var det shopping på Stinsen, sen träffade vi prästen för att gå igenom dopcermonin.

Imorgon Tisdag ska vi först på föräldragruppen och träffa bebisarna och mammorna =) Sen efter att min sötis har arbetat klart för dagen ska vi fara till Nacka för att hämta dopklänningen hemma hos min gammelfaster.

Onsdag ska eventuellt spenderas i Barkarby för att hitta en klädsel till mig att ha på dopet.

Torsdag klippning! samt köpa alla varor som behövs för att baka tårtor och så.

Fredag Kommer syrran för att hjälpa mig att baka.

Lördag BAKDAG! Plus att vi ska hinna plocka blommor.

Söndag, dop. Då ska allt helst bara flyta på!

Någon gång mellan onsdag till fredag får vi hem vår nya (begagnade) soffa.
Någon dag ska vi hinna åka till affären så att min man kan köpa något att ha på sig!

Mycket är det som ska hända! =)
Men tar man en sak och en dag i taget så går det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0