50/50

Lite kul att när jag googlade på 50/50 så kommer svaret 1 upp. Hahaha för att hjälpa till med en matematisk fråga.
Men denna gång var det inte matte som jag hade på hjärnan.



Jag och sötisen tittade på film.
50/50 handlar om en kille som får veta att han har cancer. Han har 50 % chans att klara sig. Eller 50 % chans att han inte gör det.
Man får följa hans vardag från det att han får veta om cancern och framöver.

Filmen var jättebra verkligen. Både rolig och sorglig. Den gjorde mig glad och ledsen och ganska arg till och från. Skulle min anhörig få cancer så skulle jag inte bete mig som vissa i filmen! Jag blev tokig.
Men det är halva nöjet med såna här filmer, man tänker till lite extra. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0