Besök

Idag har vi besök av sötisens vän N. De har burit och kånkat lite här hemma samt skruvat en del. 
Först bar de in en garderob från det rosa rummet till hallen så att vi har en slags hatthylla/jackhängare.
Sen skruvade de dit den sista delen på skötskåpet. så nu är den helt komplett!!
Plus att de fixade våran säng där mittenbenet har saknats samt ena foten till ett av benen har saknats. Foten råkade åka med till västerås i flytten så vi har haft ett grytunderlägg där istället. 
Sen har vi satt små tossar på alla möbler som vi har hållit på med.
Ganska effektiva ändå! =)

Vi körde till skroten och hivade lite kartonger. Sen åkte vi till Jakobsbergs centrum för att inhandla det som vi missade igår. Sötisen körde så klart. Idag har han kört volvo s80 har jag för mig. Den är automatväxlad. Bara att gasa och bromsa. Kul med lite omväxling för honom =)

Nu bakar jag bullar. I väntan på att degen ska jäsa så gör jag inlägg här samt laddar tvättmaskinen med det sista inför bebisen. Sen är vi faktiskt redo.
Jag tvättade spjälskyddet igår och har idag satt dit det. Förmodligen sitter det upp och ner men det skiter jag i. Orkar inte ändra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0