Efterrätten

Idag som tidigare i veckan åt jag ananas.
Det är ingen craving eller så om ni tror det.

Jag läste på en hemsida att ananas kan sätta igång förlossningen. Det lät bra i mina öron. 
Men jag vet inte om det fungerar. Jag känner inget.



Kände inget efter ananasätandet tidigare i veckan heller.
Men det är ju gott så det är lugnt. Jag äter gärna ananas.

Vi körde hem S. Sötisen övningskörde som vanligt.
På hemvägen stannade vi på McDonalds så att jag kunde kissa o köpa min senaste fixide.
Jag har fått dille på Daim-Mcfluffy med kolasås =)
Inte utan något av dem, det är viktigt att de båda ingredienserna finns med =) MUMS!!!
Har ni inte provat det än, gör då det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0