Favoriten



Detta är min absoluta favoritbild just nu <3

Sötisen ska jobba över denna vecka. Idag ska han jobba till 20.00. Suck puck.
Kul kanske för honom. Men jag tycker att det är trist. 
Fast han ville passa på innan bebis kommer så då får han väl göra det då :P

Jag borde verkligen klä mig eller så. Bara komma igång. 
Har stått i startgroparna hela dagen. 
Det enda jag har gjort är ätit frulle o lunch, plockat ur diskmaskinen samt tittat på film o sovit.
Var ute på balkongen för att titta vart glassbilen stannade. Gick ut barfota eftersom att jag inte orkat sätta på mig strumpor. Men det var riktigt behagligt =)


Kommentarer
Postat av: Cissi

låter som en rätt skön dag tycker jag! ;) passa på att bara vara innan bebis kommer!

2012-03-12 @ 17:28:19
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0