Föräldraledighet

Har idag varit på jobbet o lämnat in alla datum som jag vet jag vill vara ledig på.
Det är banne mig inte lätt att planera hur man ska göra med sin föräldraledighet när man aldrig har gjort sånt förut.
Och den där förbenade försäkringskassan har ju en av världens sämsta hemsidor. Inte logisk, skriven på ett urtråkigt sätt och även uråldrigt sätt. De tror att de är moderna men icke. 
Men jag måste säga att jag har haft tur med dem ändå. Lite halvsega var de med mina papper, men när jag hade ringt o jagat på dem om sjukskrivning och sånt så gick det fort.
Fast hur bra är det egentligen? Att man måste ringa o jaga på dem menar jag...

Nu ska jag göra något annat. 
Vad vet jag inte än.
Ska träffa C om ett tag. Hon ska få sin present. 

Igår kväll packade jag BB väskan. Bara för att ha något att göra.
Sen ska jag väl titta på någon film för att få tiden att gå.
Kan inte bestämma mig för vilken bara... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0