Fredag 2 mars

Idag har det varit en slappodag till en början för att sen bli en dag med saker att göra..

Vi var först hos svärmor för att äta lunch. Hon bjöd på räksmörgås och after-eight kaka med grädde. Gott värre =)
Efter lunchen åkte vi till ICA Maxi i Häggvik för att handla lite. Vi använde oss av självscanningen för första gången och fick då 10% rabatt på hela köpet. Alltid bra med rabatt :P

Sen när vi kom hem fick sötisen ett tokryck. Han började städa.
Vi hade satt igång tvättmaskinen innan vi åkte till svärmor så det var bara att kasta in tvätten i torktumlaren och hänga upp de sista bodysarna. 
Jag hjälpte till att plocka undan lite från köket. Sen tog min sötis en svängom med dammsugaren i kök, hall och vardagsrum. Sen invigde han faktiskt vår våtmopp.



Han är så duktig så =)

Sen körde vi igång en till maskin med tvätt. Jag satte mig för att sy lite och sötisen lagade mat.
Han använde också vår nya juicepress för första gången. Det blev supergod juice! =)
Jag blev faktiskt klar med det jag sydde. Ska tvätta det imorgon och sen ta kort så att ni får se =)

Nu sitter vi och tittar på House, eller ja, sötisen tittar medan jag sitter vid datorn och plickar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0