Naglar



Har idag efter mycket letande hittat min favoritnagelsax. Så nu är klorna borta.
Jag har även tagit bort gammalt nagellack samt målat dit nytt.



Färgen är egentligen lila. Men det syns så dåligt på bilderna. Kanske det är solljuset som manipulerar färgen lite...

Naglarna var jättefina i ca 1 minut. Sen tappade jag penseln, med färg på, i knät. När jag försökte rädda penseln så fick jag färg på tröjan, byxorna, köksbordet samt längs fingrarna. Dessutom hade färgen på naglarna inte hunnit torka så den smetades ut lite och ser nu lite mysko ut.
Färgen på köksbordet har jag tagit bort. Naglarna har jag räddat med lite extra nagellack. Fingrarna ska jag försöka få rena från lack...
Herregud, det är inte min dag idag tror jag.... 
Nu ska jag åka o hämta min sötis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0