Ny frilla

Jag var till frisören i fredags. Hade faktiskt bokat tid för klippningen.
Jag hade en tanke på att raka bort underhåret på ena sidan av huvudet. Eller helst båda sidorna för jag gillar symmetri. Men frisörskan blev lite rädd. Hon trodde inte att det skulle passa mig och min stil?!
Frisörer är ibland det fegaste folkslaget!
För mig är det bara hår. Det växer ut. Ser det fördjävligt ut ja då gör det det ett tag. Sen går det att fixa till. man måste få göra misstag.



Syns det att det är rakat på sidan?
Jag ska försöka få till en bättre bild en annan dag. 
Denna bild är ju helt spegelvänd, för hon rakade på min högra sida. 
Nästa gång ska vi göra på båda =)

Utöver det så kapade hon några centimeter på längden och så tunnade hon ur håret. Helt underbart. 
Såg ut som en överkörd katt på golvet hos frisören när hon var klar. Det var hår överallt!!
Men nu är jag redo för slitiga nätter och barnaskrik. Håret är ett bekymmer mindre! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0