Vaken mot min vilja!

Är tillfälligt portad från sängen. Min man vill ha lite sängutrymme för sig själv. Ibland ber han om att få somna ifred, Det kan jag förstå, det är skönt att ha hela sängen för sig själv.
Jag får ju sängen för mig själv varje morgon när han kliver upp. Så det är inte mer än rättvist att han får sängen ifred en stund på kvällen.
Men ibland känner jag mig sådär onödigt trött bara för att han ber om sängen. Det är som ett sömnpiller. Jag skulle kunna däcka totalt just nu, men det är bara för att han bad om sängen. Konstigt det där :P

Så än är jag vaken. Blir väl vaken någon timma till.
Får fördriva tiden genom att surfa runt på olika sidor! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0