8 veckor

yeey, kommentarer =)
Alltid kul med kommentarer bland inläggen.
Har pratat med min man om den tatueringen och han bara ler när jag säger hur jag har tänkt =)

Idag blev min dotter 8 veckor gammal. Snart är det dags för dop. 
Hon kan nu fästa blicken väldigt bra. Hon flörtar med allt och alla och fyrar av världens leenden, speciellt kl 4 på morgonen då är hon oftast extra flörtig. Hon kan hålla upp huvudet bra men är fortfarande vinglig när hon sitter.

De senaste två nätterna har hon sovit dåligt.
Jag tror att det beror på värmen. När jag tog upp henne i natt så var hon helt dyngblöt i ryggen.
Jag bytte bjöjan för jag trodde att det berodde på den men den var näst intill torr. 
Så när vi är hemma har hon bara en klänning/body eller ligger bara i blöjan. Det är svårt att klä henne för promenader. Sist vi var ute drog jag bara på den tunna overallen, men hon var jättevarm så jag tog av den mitt under promenaden. Så jag måste hitta ett lämpligt sätt att klä henne.

Visst ja.
Hennes nya bästis är nappen.
Hon blir nästan tokig om hon inte får nappen.
Börjar nästan ångra att vi introducerade den. Men det är bra att ha vid nödfall. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0