Kryssning

Yeeey, vi ska göra vår första resa jag och min dotter. Hennes pappa (min man) jobbar så han får inte följa med.
Syrran ska också med. =)
Systeryster som idag fyller 21 år undrade om vi kunde hitta på något på torsdag, som att gå på skansen eller barnvagnsbio eller liknande. Så jag föreslog en kryssning (tänkte att det har väl vi inte råd med) och gick in på vikinglines hemsida. Där hittade jag en gratiskryssning till åland tur och retur. Hurra!! =)
Så vi tre ska göra båten osäker... eller så...
Jag måste påminna mig själv om att packa skötväskan ordentligt med många blöjor samt extra ombyten till dottern ifall hon bajsar ner sig. 
Baah, borde hinna tvätta innan dess. Vill att hon ska ha vissa kläder som ligger i tvätten.
Måste ändå tvätta nästa storlek. Hon växer ju så att det knakar!! =)

Enda nackdelen med denna kryssning är att jag inte kan övningsköra med min man fram och tillbaka till hans jobb som jag hade lovat. Men han sa ju att det var okej om jag ville hitta på något med syrran. =)

Mohahaha, ska ta massor av kort på kryssningen som jag ska lägga ut här. Så nu ber vi till vädergudarna om vackert väder på torsdag!! Ingen kliver på spindlar så att det regnar osv... Eller jo, regn är okej, men det får inte gärna blåsa =)

Nu har jag verkligen något att se fram emot =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0