Muffins

Jag har bakat muffins tre gånger i mitt liv.
Första gången hade man kunnat ha ihjäl någon med dem om man kastade dem på någon. De blev stenhårda. Jag vet inte alls vad jag gjorde för fel.
Andra gången fuskade jag och använde shake'n'bake. Ni vet sån där färdigmix som man bara tillsatte vatten eller vad det nu var. Det var superpopulärt ett tag.

Idag tredje gången. Så jag läste receptet supernoga två gånger innan och hade det så klart framme när jag bakade. Tror ni inte att jag gjorde lite fel ändå. 
Hur som haver blev de nästan godkända. De smakade inte pyton och var lagom geggiga i mitten. Vill inte ha riktiga torrbollar till muffins. 
Hällde i lite extra choklad i smeten som smälte i muffinsen =)




Enligt min sötis så blev de klart godkända. Han var så nöjd och gick och småflinade för sig själv. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0