passar på

ja jag passar på att blogga lite snabbt här medan lillan ligger i babygymet för sig själv. Hon ligger o pratar med bamse och apan och ormen. De är hennes kompisar. Ingen är dock lika populär som hennes kompisar vid skötbordet. :P Ska visa någon dag mobilen vi har där.

I helgen när jag var i västerås åt vi på Max. De har sk lyxshake och den är såååååå god!!! Livsfarligt beroendeframkallande. Jag tog en med blåbärssmak. mums..



Gaaaaah, nästa gång det är varmt ute så ska jag svänga förbi Max på barkarby och köpa en sån där.

På söndagskvällen skickade min man ett mms...



Han hade klippt sig själv och fått "fartränder" lite här och var. Nu har jag fixat till det och han ser ut som vanligt i håret igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0