Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 3. 

Mina föräldrar är härliga. Mamma E och pappa P är fortfarande gifta och bor i Västerås. Tillsammans har de tre barn plus pappas son sen tidigare aka min storebror. 

De har helt skilda arbeten, mamma arbetar inom det sociala (socionom) och pappa gör allt annat. Just nu arbetar han som transportledare har jag för mig samt arbetar extra som trosslossare(?) han tar emot båtar och lossar dem. Ja han jobbar typ dygnet runt.


Mamma och pappa är unga föräldrar och morföräldrar. De är födda 64 (pappa) och 65 (mamma). Inte alls gamla. Detta har ju varit till vår fördel (vår = jag och mina syskon) då mamma och pappa alltid har funnits med på allt vi gjort. De har varit med på avslutningsbrännboll, bakning till lärare, matcher, simtävlingar, skjutsat hit och dit. De har helt enkelt alltid funnits där för oss. Tack och lov! 
De har visat hur bra föräldrar kan vara!!
Inga men för livet här inte.

Jag hoppas verkligen att mina föräldrar kommer finnas kvar i mååååååååååånga år till. 
Puss å kram på er!


Så gulligt att de efter 23 års äktenskap fortfarande håller varandra i handen =)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack min kära dotter! Ni är de bästa barn man kan ha o så barnbarn förstås ❤❤❤

Svar: <3 <3 <3
Petra

2012-11-16 @ 11:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0