Dag 06 – Om det här vore min sista dag

Dag 6.

Om detta vore min sista dag i livet så skulle jag göra allt i min makt för att få spendera den med min familj. Jag skulle ta ett sms-lån på 100.000 så att vi kunde göra saker. Allt från att shoppa till att äta god mat och bli helt bortskämda. 

Men förstå vilken ångest att veta att det är ens sista dag?!
Innan dagen skulle börja skulle jag behöva något lugnande. Inte för att jag är rädd för att dö utan för att jag är rädd för det jag missar. Lillans födelsedagar. Första pojk eller flickvännen. Studenten. Eventuellt bröllop. 

Men dagen skulle se ut såhär.
Frukosbuffé på något fint hotell.
Därefter spabehandling (manikyr och pedikyr)
Få lunchen serverad direkt efter spabehandlingarna. 
Gå i fina affärer och köpa något roligt till allihopa. 
Fika på slottet där det finns efterrättsbuffé.
Avsluta dagen hemma i lugn och ro med någon plockmat framför en bra film.

Det låter som en fullspäckad men ändå bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0