Dag 08 – Favoritsaker

Dag 8.

Hurra vad bra det går med denna månadsgrej. Är glad att jag kommit så här långt =). Förra gången jag provade kom jag bara till dag 2 eller 3? jag vet inte. Inte många dagar blev det iaf.

Favoritsaker. Hmm.
Är det samma sak som de mest nödvändiga?
Nej jag tror inte det men det kanske blir en blandning.

1. Mobilen.
Jag skäms för att erkänna det men jag är sjukt beroende av min telefon. Fastän detta är jag glad att jag inte bryr mig när jag väl glömmer den. Men det är kul att kunna spela på mobilen (wordfeud bland annat). Det är skönt att jag kan googla på saker och ting på en gång utan att behöva en dator. Plus att kameran är underbar. Det är bra kvalite på bilderna och man kan ta måååååååånga bilder med den.

2. Lipsyl
Någon mer än jag som är beroende av lipsyl? Jag har en på vardagsrumsbordet, en i bilen, en brevid sängen, en i skötväskan och en i hallen. Överallt! Så att jag ska kunna ta när jag behöver.

3. Skötväskan
I den finns allt som jag och mest lillan behöver varje dag. Jag stoppar ner plånboken i den så jag ska slippa handväska. Allt annat finns i fickorna. 

Observera att detta bara är saker och ting. Föremål inte personer. Annars hade det inte varit samma saker på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0