Dag 16 – Första kyssen

Dag 16.

Min första kyss vågar jag knappt skriva om.
Jag var väääääldigt nervös.

Min dåvarande pojkvän frågade om han fick kyssa mig. Av ren reflex sa jag nej. Hahaha. Som jag ångrade mig sen. Jag berättade för honom att jag blev nervös och sa att han bara skulle göra det och inte fråga nästa gång. Så en kväll gick vi tillsammans till hans träning. Utanför idrottsarenan gav han mig min första kyss. Det var mysigt och pirrigt. Efter det så pussades vi maaaaaaassor =)







Vet inte varför jag tvekade sådär första gången han frågade. Men jag blev väl på tok för nervös. 

När jag och maken blev tillsammans var det han som kysste mig först.
Sen gick det ett par veckor innan vi sågs igen. Då visste jag inte hur jag skulle göra när vi träffades. Skulle vi kramas eller pussas eller vad?
Tur att han redan hade bestämt sig för vad vi skulle göra =) 
Jag fick mig en rejäl kyss!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0