Frost

Tog en morgonpromenad med lillan. Det var frost på marken och härligt kyligt ute. Lillan hade overallen på sig och var varm o gosig hela promenaden. Vi gick till macken på andra sidan Kallhäll. Sen gick vi tillbaka fast åt andra hållet. Så vi har gått som i en cirkel.

Anledningen till att vi gick till macken var för att pumpa däcken på barnvagnen igen. En tjej som arbetar på macken hjälpte till. Eller hjälpte till, hon gjorde allt arbete och såg till att alla däcken var uppumpade. Rätt person på rätt plats!!

Det var inte många personer ute. Bara två hundägare mötte jag längs vägen. Det var skönt att få gå i min egna lilla värld.

Det var vägning idag igen. Det gick väl sådär. Jag hade hoppats på bättre resultat. Men det är fortfarande åt rätt håll. Jag väger nu mindre än vad jag gjorde innan graviditeten :) fast det känns ändå som om jag har fastnat lite. Måste skärpa mig med maten. Köpte smaksatta kex som jag har proppat i mig under veckan. Inte bra alls!
Men för den som vill veta så har jag förlorat mer än 12 kg! Det är helt okej enligt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0