Huvudvärk

Inatt har jag sovit som en kratta.
Hade mardrömmar som jag inte ens vill nämna. 
På morgonen var lillan pigg och glad och pratig. Inte vad jag ville direkt. 
Vi skippade kyrkan och babykonserten eftersom att jag redan hade huvudvärk.

Lillan sover just nu. Egentligen borde jag också sova så att jag blir av med värken. Men då kommer jag inte somna alls ikväll. Då blir det en helvaken natt. 

Det hela blir inte bättre av det ständiga arbetet utanför. Nu har de kommit ytterligare en bit på rivningen. 



På fredag tror jag att hela kåken är borta. Det känns som om de har det målet =)
Så nästa vecka är det nog lugnt och skönt igen. =)

Nä men knapra en tablett och dricka hinkvis med vatten kanske då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0