Maskare

Idag var det fuego på träningsschemat. Ledaren är frisk och pigg igen.
Hon hade förvarnat om att hon hade ändrat koreografin så jag trodde att det skulle bli helt nytt. Men det var bara ett par nya låtar som hade bytits ut. Superkul och full fart. De nya låtarna var jättebra och övningarna som gjordes då var härligt bra =)

Det är två tjejer som alltid är med på passet. De står jämt längst fram precis framför ledaren. De maskar värre än jag vet inte vad. När det är stillastående eller bara gå-övningar så är de med. Men så fort det är hopp eller annat så går de ut och dricker vatten. Eller står och fixar tröjan eller fixar med håret. Det finns en låt där man ska springa runt i huller om buller och kroka arm på andra och skutta runt. Varje gång den låten är så dricker de vatten extra länge. MASKARE!!! MYGLARE!!

Nä hoppas att de tjejerna skärper till sig sen. De står och gluttar på folk och det är lite irriterande. 






Imorgon ska jag tvätta. Två laddningar hoppas att jag hinner med. Ena laddningen är redan i maskinen så det är bara att fylla på med tvättmedel och sen köra igång.

På kvällen imorgon är det aerobics =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0