Morgonen

Idag var det en väldigt Pratglad bebis bredvid mig i sängen.

Maken gick till jobbet. Då hade hon inte vaknat än. Det tyckte jag bara var skönt för då fick jag en kort stund för mig själv i sängen. Men sen när jag hämtade henne för att ta henne till vår säng så tänkte jag att det var så mörkt ute fortfarande. Så var det ju inte igår. Jag tittade på klockan och den var sex något. Maken brukar ju gå upp runt sex inte gå då? Konstigt! Men det visade sig att han hade tagit fel på tiden bara.

När lillan vaknade så pratade hon på jättelänge och jättehögt. Inte alls tröttsamt. Bara att kliva upp :)

Sen satt hon en stund i sängen och lekte medan jag sträckte ut ryggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0