Noll koll

Suck, jag har verkligen noll koll!

Igår glömde jag mobilen i bilen för hundrade gången. Jag har tappat bort två fakturor som visserligen är betalda men dom jag ändå behöver! Jag har tappat bort mitt anteckningsblock.

Men värst av allt är, och detta är riktigt jäkla pinsamt faktiskt, jag trodde att min mc var avställd och att försäkringen var avslutad! Men så fick jag en lapp förra veckan där det stod att jag skulle betala dittan och dattan i månaden nästkommande år. Det tyckte jag var konstigt. Så jag ringer försäkringsbolaget och får prata med världens trevligaste tjej! Hon fixar problemet med bilförsäkringen samt mcförsäkringen. Trodde jag. Hon ringer upp efter två minuter och säger att hon inte kan avsluta mcförsäkringen eftersom att mc:n inte är avställd!! Vad faaaaan?
Men hon berättar hur jag ska göra som tur är. Nu har jag varit inne på transportsryrelsens hemsida och fixat så att min mc är avställd! Nu skrev jag oxå ut bekräftelse på att den verkligen är det så att jag vet på allvar att mc:n är avställd!
Så nu ska jag ringa tillbaka till den trevliga tjejen och säga att den är avställd så att hon kan avsluta försäkringen!

Jag är faktiskt inte ironisk när jag skriver att hon var trevlig för det är sant. Trevligare telefonist har jag aldrig pratat med! Ibland har man tur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0