November

Nu rasar tiden fram. Jag hänger inte med riktigt. Tiden går för fort!

Denna vecka var Inge bra för mig. Mitt knä sa upp sig i söndags vilket gjorde att jag inte tränade i måndags. På onsdagen vart träningen katastrof eftersom att det var dans istället för fuego. Och igår var det aerobics som tack och lov var som vanligt!
Men vi har inte gått på några promenader alls. Vi har latat oss :)
Därför visade vågen bara -0,5 denna vecka :(
Visst är det bättre med minus än plus men jag hade en förhoppning om att komma ner på den vikt jag hade innan graviditeten. Det är lite kvar men nästa vecka då fasiken ska det gå.

Måste för övrigt sätta fart på nedgången så att jag kan snaska i jul! Vill kunna smaka på allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0