Planerar

Nu är julplaneringen igång på allvar.

Var idag till ica här i Kallhäll för att hämta ut ett paket från ellos. I paketet finns julklappar till makens guddotter. Tyvärr har jag gjort något knasigt och tänkt galet så jag ber om ursäkt nu. En av grejorna till Trollet är i plast och det var inte meningen.
När maken kommer hem så ska jag slå in dem så att de är klara för julen.

Julklappar är svårt. Speciellt när man har lite pengar. Lillasyster önskar sig för tusan biljett till ESC!! Det är dyyyyrt. Sen finns det hinder som lillebror och maken som bara säger "jag vet inte" tills julafton. De är såna som köper det de vill ha och behöver och därför inte önskar sig något. Knasbollar! 
Trots det så vet jag äntligen vad jag ska köpa till maken. Hurra för det. Vad lillebror ska få är fortfarande ett frågetecken. 

Mamma och pappa önskar att få träffa lillan på julen. Det är ju enkelt. Mormor och morfar de önskar sig inte heller så ofta något. Bara typ en middag eller liknande. Lätta va!?

Men jag har ju lyckats klura ut några presenter iaf. Så jag hoppas att det duger. 

Maken ska få.....
Lillasyster ska få....
Mamma och pappa ska få.....
Lillebror? Vet inte än! VAD TUSAN ÖNSKAR DU DIG??
Morbror ska få...
Svärmor ska få...
Svärfar ska få....
Lillan ska få....
Trollet ska få...
Svåger? ja vad tusan ska han få då? Han är enklare än maken för han berättar iaf vad han önskar sig! Måste prata med svärmor och fråga vad han vill ha. Eller ja, maken får prata med sin mamma om det :P

Förstår ni nu varför julen är stressande!? 
Det är så mycket som man ska tänka på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0