Snabbt

Lägger upp ett inlägg här lite snabbt innan jag går i säng. 
Fast jag ska nog kanske sitta uppe en liten stund till ändå. Bara för att vara på den säkra sidan. Mamma har mått dåligt under dagen och nu känner jag mig lite konstig i kistan med. Jag hoppas på att det verkligen är inbillning. Jag vill inte vara med om någon magsjuka eller så. Hu så hemskt.

Idag (igår) var det fars dag. Jag var så inne på att köpa en present till maken att jag glömde att köpa till min pappa. Men jag skuttade in lite snabbt på ica och köpte delicatobollar. Ett paket med smak av turkisk peber och ett paket med smak av dumle. 
Maken fick ett par strumpor där det stod "pappa är bäst" och korvar som jag köpte på mässan. Eller som lillan köpte till honom på mässan :P

Vi har under dagen varit till mormor och morfar och besökt. Det fikades och bubblades lite. Lillan visade upp sina nya kunskaper (ålning och sitta bättre). Hon kan vinka men vill inte alla gånger. 

Sen åt vi middag hos mina päron. Efter middagen klippte jag syrran. Kapade ca en decimeter. Jag hoppas att det blev bra. Jag kände mig nöjd ändå. Det såg jämnt och bra ut. Hoppas att det är lika bra när det väl är torrt. =)

Hörrödudu lillasyster, du får banne mig ta och uppdatera din blogg lite!!! Annars kanske jag länkar till dig :P

Natten mellan lördag och söndag sov lillan i resesängen och maken hos några vänner (han var på simtävling hela helgen) vilket gjorde att jag hade hela sängen för mig själv. Jag har inte sovit själv en hel natt på ca 9 månader. OMG!!! Det var skönt. Jag kände mig utvilad och fri? Fri för att jag kunde röra mig precis hur jag ville utan att rulla på någon eller så. Kan vara skönt att få sova själv någon gång ibland bara för att! Men inatt så ska det bli mysigt att få sova med maken igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0