Uäääääää

Ojoj vilken natt. Är helt slut. LilLan ville inte sova. Och när hon väl gjorde det så sov hon väldigt lätt och vaknade för minsta lilla. Alltså borde hon vara trött nu? Tyckte jag iaf. Har inte varit mycket sammanhängande sömn. Första gången hon strular så här mycket på natten.

Vi gick upp vid 8. Fast hon var trött än. Gnuggade sig i ögonen hela tiden. Hon ville inte sova.
Vid kl 12.30 gick vi ner till centrum. Då somnade hon i vagnen och sov gott ända tills vi kom hem.
Väl hemma fick hon lunch och nu sover hon middag. Hurra!! Jag behöver egentligen oxå sova men jag borde äta lunch istället. Fast just nu vet jag inte vad som är viktigast, näring eller sömn?

Ögonen går i kors och jag vill inget hellre än att sova en stund. Får se hur det blir med det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0