Besviken

Uff vad arg jag blev när jag kom till Friskis. Jag var helt inställd på att köra fuego. Men när jag kommer dit är det DANS istället. Ledaren för fuegon hade skadat sig under dagen och kunde inte vara där. 
Jag mindes att förra gången jag gick på dans så var det väl sådär kul. Mer spex än träning.
Fast idag skulle det vara en annan ledare så det kanske skulle vara bättre tänkte jag. 
Men det är mer fokus på spex och ansiktsuttryck och viftande med armar och fingrar än annat. Så jag tröttnade och gick hem efter mindre än halva passet. 
Nu vet jag att jag inte ens behöver tänka tanken på att gå på ett danspass längre. Fy vad trist egentligen. Jag ville verkligen gilla dansen. Men det ger liksom inte så mycket träning som jag önskar.

Nä fullt ös på aerobicsen imorgon istället! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0