Busig

Lillan är superbusig nu på kvällskvisten. Jag som hade hoppats på att hon skulle somna i någorlunda bra tid så att jag kunde duscha och sånt där. Skulle behöva tvätta håret! Men men får väl gå med flottigt hår imorgon. Detta är nog enda nackdelen med att vara ensam med lillan. Det finns inte något utrymme för egentid om hon inte sover. Inte för att detta är något superviktigt just nu men tänk om man vore ensamstående på heltid. Enda gången du kan duscha är när hon sover/ligger eller sitter fast någonstans typ i babysitter eller liknande.

Hon har somnat två gånger nu på kvällen. Men så fort jag lägger ner henne så vaknar hon igen. Så därför ligger hon just nu och leker med sina fötter i soffan. Alla lampor är släckta men vi har tända ljus i bakgrunden =)
Enda gången på dagen då hon varit riktigt mysig och charmig (som hon egentligen är alla andra dagar) det är nu och nu borde hon sova. Min lilla buse =)
Nya leksaken utöver colaflaskorna är pappas kudde. En kudde som jag sydde till honom i julklapp eller alla hjärtans dag present. 

Får se när hon tänker somna samt om hon tänker vakna lika ofta i natt eller inte. Hoppas hoppas hoppas på det bästa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0