Den sista akten

Läste i förrigår ut boken den sista akten skriven av Mari jungstedt. Både maken och jag har ju läst alla de andra böckerna i hennes serie.

Alla Maris böcker har samma huvudkaraktärer så man får följa dem jämt. Men på något sätt kändes det som om detta skulle vara den sista boken om dessa personer. Jag hoppas så klart att jag har fel men man vet aldrig.

Bokens händelser utspelar sig på Gotland som vanligt och med lite inslag av Stockholm då och då. En känd tv-reporter mördas och jakten på hennes mördare är mer komplicerad än vad de hade räknat med.

Jag hade svårt att lägga ifrån mig boken. Låg och sträckläste tills den var slut. Vill så gärna att det ska komma minst en fortsättning till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0