Godkännande

hurra hurra.
Igår kom ett godkännande från försäkringen på mobilen.
För att få lämna in telefonen var jag tvungen att motivera varför jag skulle få den lagad och så där. Men det där dumma försäkringsbolaget är ju lite knäppt. Jag skrev mitt namn. Mitt nuvarande namn och fyllde i alla resterande uppgifter och tänkte inte mer på det.
Men sen fick jag ett mail av försäkringsbolaget som mer eller mindre undrade vem jag var. Bara för att mitt gamla efternamn stod på pappret. Inte vara smarta och kolla om personnumret stämmer överens.
Knäppskallar! Men jag mailade tillbaka och skrev som det var (att jag gift mig och därför bytt efternamn).

Så någon gång efter helgen så tänkte jag lämna in telefonen för lagning. Hoppas verkligen att det inte dröjer 100 år innan jag får tillbaka den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0