jaha

jag kom inte iväg som jag skulle tidigare. Så nu funderar jag på hur jag ska göra med träningen. Jag vill åka. Men jag kanske inte ska ta step, för då tar jag i så mycket. Kanske är bättre om jag går på fuegon istället. Där kan man ta det lite lugnare. Lika skojs är de båda två =)

Usch jag gillar inte att må så här. Maken anser att jag borde ringa vårdcentralen. Men jag vet inte. Det känns som om de inte kan göra något. De kommer bara säga att jag ska ta det lugnt och dricka mycket vatten. Eller hur?
Får väl se. Ska googla lite och kolla vad som står där. Men jag tror att det bara är att vänta ut.

Låg och sov en stund med lillan. Det behövdes. Det var bara amysigt att få ligga och snusa henne i nacken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0