Lördag

Jag har lite svårt att förstå att det faktiskt är lördag idag. Känns nästan som om det är mitt i veckan fortfarande.

Lillans farmor och farfar var över. De lämnade av gåstolen och hade med sig en cykelpump. Den fungerade inte på däcket på barnvagnen. Luften åkte ut på sidorna istället för in i däcket. Men de tog med sig däcket för att åka till barnbutiken för att se om de kunde hjälpa till där eller ej. 
 När de kom tillbaka var det luft i däcket igen =) De hade använt en cykelpump på en av mackarna här i området. (en mack som jag hade glömt bort). Så skönt att det är fixat igen =) Tack för hjälpen! =)

Jag lagade middag till mig sjäv. Det vart så himla gott!! Ni ska få sen sen bilderna och så. MUMS!!

Nu på kvällen är det dags för lillan att sova. Äntligen. Hon sov inte så länge som hon brukar på sin eftermiddagslur så hon har varit ganska kinkig idag. Så därför säger jag äntligen! 
Hon har fått ny blöja, pyamas och nattgröten. Nu väntar jag på att hon ska stupa.
Hon visade förut att hon var trött så jag tog upp henne för att amma. Hon brukar somna när jag ammar henne sista gången på kvällen. Men nu var det som om hon fick extra energi istället. Så hon ligger och rullar runt brevid mig i soffan och leker med det hon hittar (skärpet till pappas morgonrock som på något vänster ligger i soffan). Får se hur länge hon ska kämpa emot tröttheten =)
Nu är det ju lugnt för att hon är lugn, inget pip och gnäll. Men snart kommer pipet och gnället. Då vet jag. DÅ är det dags =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sa ju det en mack vet vad jag talar om

Svar: Ja men jag hade inte koll på alla mackarna visade det sig :P
Petra

2012-10-29 @ 15:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0