Magen

Okej så här är det. Är man lite känslig för för mycket information så kan man skippa att läsa detta.

Jag har under ett par dagar/någon vecka haft problem med magen. Jag får springa på toaletten mååånga gånger. Det är inte alls kul. Detta resulterar i vätskebrist som i sin tur resulterar i huvudvärk.
Vissa dagar är så klart bättre än andra. Men just idag när jag hade något som jag skulle göra så blir jag arg på magen som väljer att strula. Jag har ju bättre för mig än att sitta på toa dagarna i ända. Jag blir så låst av detta. Törs knappt gå ut för jag är rädd att jag inte ska kunna hålla mig.
Men men, det går över som allt annat.

Hoppas att det är lugnare till kvällen så att jag kan träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0