Önskar

Okej syrran. Här kommer tre saker som jag önskar mig.



Boken Eld. Det är fortsättningen på en bok som jag nyss läst ut (cirkeln). Det kommer komma en tredje bok nästa år också men den kan jag ju inte önska mig nu =)



Boken Modershjärtat är också den en fortsättning på böcker som jag läst tidigare. Jag tror att det är den femte boken om Cecilia Lund, barnmorskan och fembarnsmamman. Denna bok är jag så sugen på att läsa!!  =)






Sist men inte minst önskar vi (maken och jag) oss biobesök PLUS barnvakt. Sånt är verkligen uppskattat =) 

Mer vet jag inte just nu. Bröstförstoring för 34 000 kr kanske :P hahahha nejdå. Bara skojar =)
Får väl uppdatera önskelistan sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0