Tisdag hela dagen

Noll koll på dagarna. speciellt nu när jag inte har babymassagen längre.
Idag har vi inte gjort mycket. Lillan tog sovmorgon. Jag med =) Dunderskönt.
Jag kände mig riktigt pigg när vi väl gick upp. 

Var till öppna förskolan och sjöng. Och självklart var lillan den spralligaste bebisen under sångstunden. Hon skriker av skratt när vi skuttar runt. Allt det andra skiter hon i men skuttandet det är superskojs. Det är bra att hon har roligt iaf, mitt hjärta =)

Sen tog vi en kort promenad hem så att hon kunde somna lite. Hon sov så gott. Tills vi kom hem. Så fort vi är inne så vaknar hon. Står vagnen stilla ute så sover hon vidare men inne då blir hon klarvaken.
Fast idag var hon lite trött så hon somnade snabbt om efter en kort amningspaus.

Nu på kvällen var vi över till en vän för att hjälpa henne lite med en skoluppgift. Men det känns som om vi stjälpte mer än hjälpte. =) Det var skönt att komma iväg lite fastän det var så nära =)

Nu ska jag titta på two broke girls. Den serien är superskojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0