Aerobics

På morgonen (eller förmiddagen beroende på hur man ser det) var vi på den sista babymassagen =( det har varit så mysigt där. Det var så kul att träffa de andra mammorna och bebisarna. Som tur är fortsätter några av dem att komma på sångstunden så att vi träffas mer =)
Nu kan jag hur man ska massera min lilla bebis och vet vad hon gillar och inte gillar.
Ryggmassage är favoriten medan massage på armar och ben är tråkigt då vill hon göra annat =)

På kvällen kom maken hem tidigare så att jag skulle hinna ta ett tidigare pass på friskis. Gick på aerobics. Det var inte samma ledare som förra gången. Den här ledaren var mycket bättre och mycket roligare. =) Båda passen är bra och roliga men ledaren är ju viktig och dagens (jämfört med torsdagens) var bäst. Hon var genuint glad hela tiden och puchade på rätt ställen. Naturlig helt enkel =)

Middag blev laxpytt med stekt ägg och rödbetor. MUMS. jag älskar rödbetor =)
Nu är jag trött och hoppas att sängen snart ropar på mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0