Fredag

Jaha, arbetsveckans sista dag. Den började väl inte så bra. Inatt kl kvart i tre vaknade jag av att lillan gjorde världens brakskit. Så upp för att byta blöja. Under tiden jag bytte hennes blöja hann hon vakna ordentligt. Så det var bara att sätta sig och amma :/ hon åt en väldigt kort stund tack och lov så vi lade oss ganska snart igen.
När makens alla morgonalarm började ringa vaknade hon igen. Då tog jag henne till våran säng så att hon skulle sova vidare. Det gick väl sådär med det. Hon ville leka men somnade om när maken hade gått.

När min väckarklocka ringde sov hon än. Så jag gick upp på toa och började förbereda för blöjbyte. Då jag tog upp lillan ur sängen såg jag att hon hade skitit igen och denna gång hade det kommit i sängen. Suck!

Bra början på dagen... Nä! Men lakanet och pyjamasen är tvättat och är nu på tork :)
Om jag är trött? Hell yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0