Friskis och svettis

Var idag på mitt första friskis och svettis pass här i järfälla.
Det började med ett problem så klart. Jag tänkte gå in på nätet och boka ett pass så att jag verkligen fick plats. Men det gick inte. Så jag åker tidigare till friskis så att jag kan få en plats via deras dator. Men när jag drar kortet finns det inga pass att välja. 
Så jag frågar om det är något knas eller om alla platser är tagna men plats finns det.
Konstigt.

De drar mitt kort i sin dator och konstaterar att kortet har blivit regristrerat som ett gymkort. Precis det jag inte ville. SUCK! 
Men de sa att det var bara att gå in på passet som jag hade planerat ändå så skulle de fixa det där under tiden.

Passet jag gick på var jympa baspass. Det var helt okej. Inte superjobbigt men inte superlätt heller. Jag är svag som attan känner jag. Just nu är jag inte så intresserad av styrka utan vill mer träna kondition. Men men, bättre än inget.
Det var skönt att få komma dit själv, utan barn och bara ha lite egentid.

Efter passet gick jag för att kolla om mitt kort var fixat men icke. Fast de lovade att det skulle göras snarast =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0