Helgens bravader

Nu har det varit tyst på bloggfronten ett par dagar eftersom att jag har varit i Västerås och hälsat på. Mina päron bor typ i en betongbunker och har nästintill ingen mottagning i hela lägenheten så jag har inte mobilbloggat heller.

Jag och lillan åkte dit i fredags på kvällen. 
På lördagsmorgonen var hennes morfar barnvakt medan jag, mamma och syrran åkte till friskis och svettis för att gå på senior dans. Det var vi tre och massor av seniorer.
Passet var ganska roligt tycker jag men segt. Det blev aldrig något temp så att pulsen gick upp. Lite svettig blev jag men inte mer än så. Efter det åkte vi till landet för att plocka svamp. Pappa var barnvakt igen. Stackaren, lillan skrek och där sitter han och kan inte göra allt för mycket. Men båda gångerna var hon trött (hon blir skrikig och grinig när hon är trött).
Jag mamma och brollan plockade svamp och njöt av friska luften =)



Jag plockade runt 8 liter trattisar till en vän =)

Efter skogspromenaden/svampplockandet åkte vi hem för dusch och sen kom middagsgästerna.
Det var full rulle hela dagen.
Vi spelade 15 på kvällen, jag vann!!!! Finally! Brollan stod obesegrad sen jag vet inte hur länge så det var dags att han fick spö =)

Söndagen (idag) har varit en lugnare dag. Jag och lillan har sovit mycket. 
Varit till media markt och köpt present till lillkusinen samt varit på lillkusinens kalas.
Återigen kalas men inget som jag kan äta. Blev ett glas vatten bara =)
Efter kalaset åkte jag hem till mormor för att hjälpa henne med ett papper.
Sen var det äntligen dags att åka hem för att pussa på maken. =)

Det var min helg. Den är typ slut nu. Maken börjar jobba imorgon igen och jag och lillan ska på babymassage på morgonen och sen på kvällen ska jag träna.
Men mer om det imorgon.

Hoppas att er helg också varit bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0