Kortis

Jag ville inte gå ut på promenad idag. jag hade konstiga drömmar om att jag var ute och gick och då bröt foten. Det kanske inte låter så farligt. Men jag var ute och gick med lillan och på 112 sa de att jag inte fick ta med henne utan var tvungen att lämna henne där vi var. INTE kul! Så jag panikade och valde att ligga kvar på marken med en bruten fot tills min make kom.
Udda dröm? Egentligen inte. skulle inte förvåna mig om jag gick och bröt foten. Det som däremot skulle förvåna mig är om 112 nekar mig att ta med mig lillan.

På grund av den där drömmen vågade jag knappt gå ut idag. Men till slut valde jag att bita i det sura äpplet och gå ändå.
Vi tog den kortaste av alla korta promenader.
Till parken för att gunga lite grann och sen tillbaka hem. Allt som allt var vi ute i 45 minuter. Men då gick jag suuuuuperlångsamt och vi gungade i två olika gungor bara för att =)

Nu bör jag äta lunch. Får se hur det blir med det. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0