Tisdag

Jahaja... Idag har jag inte hunnit med det som var planerat.
På tisdagar är det ju öppna förskolan med sång och sånt.

Innan vi skulle till ÖF så var det hundpromenad som stod på schemat. 
Vi tog en betydligt längre runda än vanligt. Det gjorde att tiden rann iväg.
Vi var ute och gick i en timme och en kvart.
Synd att jag inte satte igång runkeeper.

Vi började gå den vanliga vägen som vi tar på promenaderna. Men det finns en väg som jag inte vet vart den leder och den var jag nyfiken på. Idag mötte jag en dam som jag frågade var vägen ledde och fick veta att det var till strandpromenaden! Underbart!
Så idag har vi gått längs vattnet och bara njutit av solen =)

När jag kom hem ville lillan ha mat och då var klockan redan 13.30. Sångstunden börjar 14 men jag hade inte ätit lunch och behövde en dusch. 

Duschen har jag inte hunnit med än. Dum som jag var satte jag igång tvättmaskinen innan jag hade duschat. Så om ca 2 timmar får jag duscha.

Så idag blev det ingen ÖF alls. Får ta det nästa vecka. Ska fråga hundägaren om jag får ta två promenader (en kort och en lite längre) så att jag hinner ÖF på tisdagarna.

nu blöjbyte, igen. sen vänta på att få duscha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0