Vägningen

Jaha.
Idag är det fredag vilket betyder vägning.
Jag blir så nervös av den där förbenade vågen.

Denna vecka har det varit jobbigt att inte få äta sött. Jag har varit väldigt sugen och väldigt frestad att fuska.
Men jag tror att jag fortsätter utan socker ett bra tag till.
Sen när jag tränar regelbundet så kanske jag kan unna mig lite fredagsmys eller så. Vi får se.

Jag har vägt mig redan så jag vet vad resultatet är.
-1,7 kg. Hurra =)

Nu är det bara resten kvar :P
Om det fortsätter i den här takten så kanske jag fortsätter att jaga kilon när utmaningen är avklarad. Mohahaha. Nä vi får se helt enkelt :P En vecka i taget =)

Kommentarer
Postat av: Cecilia T

Vad är det för invägning......"går" du ner i vikt själv eller är du med i typ viktväktarna????
Nyfiken för jag funderar på att röra på ärslet innan det blir större :P
Kram //Cissi

Svar: Mamma har utmanat mig och syrran på att gå ner i vikt. Jag väger mig hemma på fredagar =)
Mamma är med i viktväktarna då hennes jobb sponsrar det =)

Det går bra att röra på sig utan att vara med i viktväktarna :P
Lycka till Cissi =)
Petra

2012-09-07 @ 15:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0