Pirrigt

Jag är något pirrig. Imorgon ska jag jobba igen för första gången sen början av januari 2012. Det är dags helt enkelt =)
Det ska bli skojs! Mest ser jag fram emot att få träffa mina härliga kollegor igen. =)

Jag ska vara på jobbet 16.00 för en genomgång av det nya som gäller där. 
Sen kör jag på till 22.
Det betyder att jag inte nattar lillan imorgon. Det är bara hon och pappa. Vilket kanske passar henne bra så pappig som hon är just nu. 




Till något helt annat. Lillan sa ett nytt ord idag, KLICK!
hon fick en knappbok av oss i present. på sista knappen är det en lampknapp som man ska klicka på. Jag säger klick och trycker där med mitt och hennes finger. Idag läste hon boken med sin pappa och han sa klick. till svar fick han klick! Haha. Höll på att skratta ihjäl mig! 
Det var gullighetsvarning på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0