runda 7

Segt att gå upp i morse. Ville inte riktigt =/ Men lillan var vaken och ville busa.
Hon gav mig dock sovmorgon men jag var ändå fasansfullt trött. 

Vi började dagen med välling (till lillan, inte mig). Sen ut en vända för att bli av med den gnutta energi jag hade när jag vaknade.



Se så pigg jag ser ut. Helt übertaggad för en löprunda.
Eller så.

Men det gick ganska bra ändå. Jag lyckades springa upp för halva backen som jag kallar rockybacken. Den är så lång och seg och blir bara brantare och brantare. Den ska jag klara inom några veckor!



Väl hemma de vanliga övningarna. Orkade stå plankan längre tid än förut. ska göra likadant i några dagar och sen utöka tiden. 

Imorgon ska jag springa själv. Lillan ska på dejt med sin mormor och hennes vän med barnbarn.
Jag har börjat på programmet 5K i runkeeper. Det är för nybörjare. Vissa dagar ska man springa en bestämd distans, andra dagar ska man köra intervallträning. Imorgon ska jag springa i 40 minuter utan att stanna. Suck. Kommer att stena!!
Det ser jag inte alls fram emot. Men ja. Bara att gört!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0