Idag

Jag fortsatte att titta på telefonen lite då och då.
Men den ringde aldrig. När klockan var 14 så kände jag att läget var lugnt.

Vi åkte och hämtade lillan vid förskolan kl 15. Då vart hon superglad av att få se sin pappa. Han gick först. Sen såg hon mig med =) Då var det bara mamma för hela slanten.

Efter förskolan åkte vi till affären. Behövde mer toapapper och blöjor. Intressant för er att veta va?! ;)

På kvällen har vi träffat en vän till mig i Jakan. Hon har en dotter som är 1,5 månader äldre än lillan. De två tjejerna har busat och kramats och pussats. Mysigt =)

Nu sover lillan. Hon var dundertrött efter dagens alla intryck. Hoppas att hon sover lika bra i natt som natten till idag (hon sov till 07.30!!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0