Måndag 26 Augusti

Ojoj vad varmt det är idag.
Jag har shorts och tröja på mig bara. 
Men det är ändå för varmt.

Just nu längtar jag extremt mycket till vintern. Jag vill ha snö och få åka pulka med min lilla skrutta.

det är tre dagar kvar tills min man fyller år. Eller hur man nu ska räkna. Han fyller den 29:e. Jag har slagit in hans present idag. Ska åka till barkarby och kolla efter en till lite senare idag. Typ när jag skrivit klart detta.

Jag har röjt lite här hemma. Man kan nu se golvet i vardagsrummet igen. Men det är väldigt överbelamrat fortfarande. Vår gamla säng står ännu i vardagsrummet och väntar på att bli hämtad.


Se, den är superredo att bli förflyttad till landet =)


Några av kartongerna är bortplockade. ska bära ner lite till bilen nu om en kort stund.
Diskmaskinen kör för fulla muggar. Tvättmaskinen vet jag inte om jag orkar köra igång men det är väl lika bra!

Vill så gärna ha en byrå till lillan. Jag längtar tills min lön kommer så jag kan åka och köpa en. IKEA har liiiiite rabatt på byrån som vi vill ha. Så det blir ju perfekt. 

Bah,
Super-osammanhängande-inlägg.se eller så.. Skyller på värmen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0