Morr...

Ibland kan man vara så glad och i nästa sekund så arg/ledsen.

Idag på jobbet hade jag kvällsansvaret som vanligt (dvs låsning och släckning och lyssna av telefoner). Har man det ansvaret så har man även ansvar för att se till att alla har kommit in som ska jobba. Nu är det i början av arbetspasset jag bubblar om alltså =)
Det saknades en tjej. Så en kille började ringa runt. När jag frågar om han ringer till just henne så svarar han JA. Bra tänker jag och sätter mig och väntar. 
Han fortsätter ringandet och verkar mer och mer irriterad. 
10 minuter försenad kommer den där tjejen. Jag går till killen och säger att hon är här nu.

När han får se vem det är så säger han att det är fel tjej.
Nej det är rätt svarar jag.

Nej, jag väntar på en annan som har en nyckel om jag ska ha säger han då....

SUCK!!!


Han hade inte alls lyssnat klart på min fråga. Inte alls hade han lyssnat.
Sen blir han arg och irriterad på mig för att jag avbröt honom mitt i hans ringande för att jag sa att "fel" tjej var där.

Att folk ens orkar stressa så där mycket på jobbet det förstår jag inte. Att kommunicera med sina kollegor är ju A och O. 

I D I O T ! ! ! 


Aja, tur att jag slipper honom för det mesta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0