Söndag

Söndag hela dagen!

Vi har hunnit med massor.
Känns det som iaf :)

Vi vaknade utvilade på landet. Jag plockade äpplen, morötter och potatis. Samt åt ett amerikanskt blåbär.
Plockade även lite tomater.

Sen åkte vi hem till mina päron, lämnade allt som blivit plockat.
Hämtade upp lillan och åkte sen mot S.
Hon skulle få lite hjälp av min make med datorn. Eller kanske det var dator och tv. Jag vet inte.
Vi blev bjudna på en supergod carbonara och hade trevligt.

Efter besöket hos S åkte vi till elbakajen för att möta upp mina päron och mammas kusin med fru och barn.
Vi åt glass i blåsten.

När glassen var uppäten åkte vi för att se slutet på en match amerikansk fotboll. Mamma satt kvar i bilen och sov ;)

Väl tillbaka hos mina päron plockade vi ihop vårt pick och pack för att åka hem.
Vi tog den gamla vägen mellan Västerås och Enköping. Då kom vi på att vi kanske skulle åka och hälsa på hos svärfar med fru. Sagt och gjort :)
Vi blev bjudna på fika :) mums! Lillan gillade pepparkakorna :)

Till sist kom vi hem. Trötta men glada :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0