Utförsäljning

Jag kom av mig lite i dagens planering.
Ska fortsätta så fort jag skrivit klart detta inlägg :)

Åkte till barkarby och barnens hus. De har total utförsäljning på grund av konkurs. Trist då det är en bra butik. Men fler och fler köper ju via nätet nu så jag förstår att de får svårare att klara sig.

Jag hittade lite grejor iaf. En muminfilt, ett lucialinne, trästavar som man bygger med, böcker och strumpbyxor :)

Lucialinnet tog jag i storleken för treåringar i förhoppning om att hon ska kunna ha den även nästa år.
Jag får sy upp den lite i år.

Trästavarna funderar jag på om hon ska få två paket av. Vet inte än. Det är 300 stavar i ett paket.
Lillan ska få stavarna i julklapp

Halva priset på allt förutom på julgrejorna som det är 70 % på. :) det tackar jag inte nej till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0